We mogen het nu officieel maken, Sol 2 is er trots op dat de sponsor portefeuille steeds groter wordt. Buiten de Hubo, NarrowScreen, McDonalds en bakkerij Puts heeft ook Jumbo, filiaal Echt aan de Zuiderpoort zich aangesloten om als bedrijf mee te werken aan een boost om SOL2 nog completer te maken. Filiaal manager Jan Janssen is erg verguld met de samenwerking en verheugt zich er al op om zich te mogen presenteren in iNBeeld. Ons commercieel team werkt hard en dit is zichtbaar op alle manieren. Buiten de wekelijkse Jumbo advertenties is ook Frank en Vrij geadopteerd.
Radiomaker Peter Boer glom van trots, ’te gek dat Jumbo ons kiest ‘. Waardering voor de radiomaker. Boer heeft dagelijks meer dan 6000 vaste luisteraars, ongekend hoog voor een regioradio. Ook hoofdredacteur Will Schmitz kon zijn enthousiasme niet onder stoelen en banken steken. Wat een geweldige mogelijkheid. Ook al omdat Jan (Janssen red) het een geweldig idee vond om SOL2 op de reclamebanners te laten lopen in de Echter winkel. We hebben een goede mix van commercie en amusement gevonden, wie had dat verwacht toen wij in 2020 begonnen.
Mocht jij het nu ook leuk vinden om als sponsor betrokken te zijn bij SOL2, neem dan gerust contact om met marketing@sol2.nl
RADIO
De radioreclame zit overvol en mede door de actieve houding staan er al bedrijven op de wachtlijst. Volgens onze adverteerders te danken aan de heerlijke mix die dagelijks uit de radio vloeit.
SOL2 heeft meer dan 60.000 luisteraars per maand.